FAQ - Frequently Asked Questions

Een vraag... enige twijfel ...

1°/ Hoe raadpleeg ik het bedrag van mijn €uroMatch-spaarpot?

Het staat onderaan op het kasticket.

Via de website à Klantenruimte

2°/ Is er een verschil in gebruik tussen de hoofdkaart en de sleutelhanger?

Nee, beide zijn identiek.

3°/ Wat gebeurt er als ik mijn kaart vergeet?

Meld het aan de kassamedewerkster. U ontvangt een bon (4 weken geldig in de winkel van uitgifte) die u samen met de kaart toont bij uw volgende bezoek aan de kassa.

4°/ Hoe meld ik een adreswijziging?

U vult gewoon een nieuw aansluitingsformulier in met de gewijzigde gegevens, of u geeft de wijzigingen door via de website > Klantenruimte

5°/ Mijn kaart is verloren of gestolen. Wat doe ik?

Meld het in de winkel. U ontvangt een nieuwe kaart en moet een formulier voor het wijzigen van gegevens invullen. Geef zoveel mogelijk informatie door. We stellen alles in het werk om uw spaarpot over te zetten van de oude kaart naar de nieuwe (kijk na of u geen oud kasticket meer hebt).

6°/ Ik heb een nieuw e-mailadres. Hoe meld ik dat?

U vult gewoon een nieuw aansluitingsformulier in met de gewijzigde gegevens, of u geeft de wijzigingen door via de website > Klantenruimte

7°/ Ik ben mijn toegangscodes voor de klantenruimte kwijt. Hoe krijg ik ze terug?

Neem contact op via onze website en we sturen u de codes op.

8°/ Ik ben mijn kaart verloren. Wat doe ik?

Meld het in de winkel. U ontvangt een nieuwe kaart en moet een formulier voor het wijzigen van gegevens invullen. Geef zoveel mogelijk informatie door. We stellen alles in het werk om uw spaarpot over te zetten van de oude kaart naar de nieuwe (kijk na of u geen oud kasticket meer hebt).

9°/ Is mijn spaarpot geldig in alle winkels?

Ja.

10°/ Ik ben mijn kaart vergeten. Kan ik toch van de voordelen genieten?

Ja. Meld het aan de kassamedewerkster en u krijgt een tegoedbon. De bon blijft 30 dagen geldig, maar uitsluitend in de winkel die hem heeft uitgegeven.

11°/ Ik heb verschillende bonnen. Kan ik ze allemaal gebruiken?

Ja, onder bepaalde voorwaarden. Voorbeeld:

Voor 115 € kan u het volgende doen:

een bon van 1 €                                                              bij aankoop van 50 €

een bon van 0,5 €                                                          bij aankoop van 25 €

een “website”-bon van 0,25 €                                      bij aankoop van 40 €       

TOTAAL :   115 €

Let op: u kan een bon slechts eenmaal gebruiken!

12°/ Op bepaalde producten heb ik het spaarbedrag niet gekregen. Wat doe ik?

Ga naar het onthaal van de winkel met uw ticket en een kopie van de aanbieding. Het spaarbedrag wordt binnen de 10 dagen aan uw rekening toegevoegd.

13°/ Ik heb nog één of meerdere cheques. Blijven ze geldig?

Ja, ze blijven geldig tot een jaar na de uitgifte, en ten laatste tot 28/02/2018.

14°/ Hoe kan ik zien of mijn punten wel degelijk zijn omgezet in €uroMatch?

Bij uw eerste bezoek na 1 maart wordt een bericht afgedrukt op uw ticket.

Op de website kan u in de klantenruimte het saldo nakijken bij de details van de transacties.

Voor de omzetting geldt volgende regel:  1 punt = 0,0012 €.

15°/ Blijft mijn oude kaart geldig?

Als u met de post een nieuwe kaart hebt ontvangen, is uw oude kaart niet meer geldig.

In het andere geval blijft uw oude kaart geldig bij uw eerste bezoek aan de kassa na 1 maart 2017. Nadien moet u ze laten omruilen in de winkel.

16°/ Is mijn klantenkaart geldig in het groothertogdom Luxemburg en Frankrijk?

Nee, de klantenkaart is alleen geldig Match en Smatch winkels.

17°/ Kan ik meerdere malen genieten van dezelde €uroMatch-aanbieding?

Ja, maar maximum 6 aanbiedingen per kaart gedurende de duur van de promotie (behalve indien nadrukkelijk anders vermeld in de promofolder).

Als het gaat om een aanbieding op een bon, kan u zo vaak van de aanbieding genieten als u bonnen hebt, maar beperkt tot 6 per kaart (behalve indien nadrukkelijk anders vermeld op de bon).

splash_NL