Ontdek de €uroMatch-kaart
Ons loyaliteitsprogramma, het is simpel als…
-
Doe uw boodschappen en gebruik uw kaart
Vergeet niet uw €uroMatch-kaart te gebruiken
-
Cumuleer €uroMatch op uw kaart
Via uw aankopen spaart u €uromatch
-
Betaal met de €uroMatch op uw kaart
Gebruik uw €uroMatch om aan de kassa te betalen, wanneer u wilt, hoe u wilt
Nog meer voordelen
-
Verjaardag
Korting Euromatch verjaardag
Korting van 10% gestort op de kaart, op het winkelwagentje van uw keuze tijdens de maand van uw verjaardag
Zonder minimum noch maximum aankoopbedrag, en tegen afgifte van de coupon
-
Coupons
Korting in euro's tegen afgifte van de coupon en met een minimum aankoopbedrag
Cumul toegelaten, indien cumul van de minimum aankoopbedragen bereikt is
-
In uw brievenbus
Sommige aanbiedingen worden u per post verstuurd.
Korting in euro's gestort op de kaart bij aankoop van producten en bij afgifte van de coupon
-
Newsletter
Sommige aanbiedingen worden u per mail verstuurd.
Korting in euro's gestort op de kaart bij aankoop van producten en bij afgifte van de coupon
Veel gestelde vragen
Hieronder vindt u de meest gestelde vragen
-
Hoe raadpleeg ik het bedrag van mijn €uroMatch-spaarpot?
Het staat onderaan op het kasticket
-
Is er een verschil in gebruik tussen de hoofdkaart en de sleutelhanger?
Nee, beide zijn identiek
-
Wat gebeurt er als ik mijn kaart vergeet?
Meld het aan de kassamedewerkster. U ontvangt een bon (4 weken geldig in de winkel van uitgifte) die u samen met de kaart toont bij uw volgende bezoek aan de kassa.
-
Hoe meld ik een adreswijziging?
U vult gewoon een nieuw aansluitingsformulier in met de gewijzigde gegevens, of u geeft de wijzigingen door via de website > Klantenruimte
-
Mijn kaart is verloren of gestolen. Wat doe ik?
Meld het in de winkel. U ontvangt een nieuwe kaart en moet een formulier voor het wijzigen van gegevens invullen. Geef zoveel mogelijk informatie door. We stellen alles in het werk om uw spaarpot over te zetten van de oude kaart naar de nieuwe (kijk na of u geen oud kasticket meer hebt).
-
Ik heb een nieuw e-mailadres. Hoe meld ik dat?
U vult gewoon een nieuw aansluitingsformulier in met de gewijzigde gegevens, of u geeft de wijzigingen door via de website > Klantenruimte
-
Ik ben mijn toegangscodes voor de klantenruimte kwijt. Hoe krijg ik ze terug?
Neem contact op via onze website en we sturen u de codes op.
-
Ik ben mijn kaart verloren. Wat doe ik?
Meld het in de winkel. U ontvangt een nieuwe kaart en moet een formulier voor het wijzigen van gegevens invullen. Geef zoveel mogelijk informatie door. We stellen alles in het werk om uw spaarpot over te zetten van de oude kaart naar de nieuwe (kijk na of u geen oud kasticket meer hebt).
-
Is mijn spaarpot geldig in alle winkels?
ja.
-
Ik ben mijn kaart vergeten. Kan ik toch van de voordelen genieten?
Ja. Meld het aan de kassamedewerkster en u krijgt een tegoedbon. De bon blijft 30 dagen geldig, maar uitsluitend in de winkel die hem heeft uitgegeven.
-
Ik heb verschillende bonnen. Kan ik ze allemaal gebruiken?
Ja, onder bepaalde voorwaarden. Voorbeeld:
Voor 115 € kan u het volgende doen:
een bon van 1 € bij aankoop van 50 €
een bon van 0,5 € bij aankoop van 25 €
een “website”-bon van 0,25 € bij aankoop van 40 €
TOTAAL : 115 €
Let op: u kan een bon slechts eenmaal gebruiken!
-
Op bepaalde producten heb ik het spaarbedrag niet gekregen. Wat doe ik?
Ga naar het onthaal van de winkel met uw ticket en een kopie van de aanbieding. Het spaarbedrag wordt binnen de 10 dagen aan uw rekening toegevoegd.